Decizia a picat ca o veste care scoate fotoliile din platou: după 14 ani de prezenţă constantă la Kanal D, Ana‑Maria Barnoschi a anunţat că a încheiat colaborarea cu postul care i‑a marcat o mare parte din carieră. Într‑un interviu sincer, vedeta povesteşte cum s‑a încheiat un capitol şi ce urmează pentru ea într‑o perioadă de schimbare şi regăsire.
1. Finalul unui drum la televizor

„După 14 ani, contractul meu cu Kanal D s‑a încheiat”, spune Ana‑Maria cu aceeaşi luciditate cu care a ţinut ani la rând emisiuni şi a fost chipul show‑urilor pe care le ştim. Cuvintele ei nu sunt nici dramă, nici triumf: sunt confirmarea calmă a unei etape care se închide.
Publicul o recunoaşte din «Roata Norocului», iar plecarea ei marchează pentru mulţi sfârşitul unei prezenţe familiare pe micile ecrane. Ana‑Maria vorbeşte cu recunoştinţă despre anii petrecuţi în televiziune, despre oamenii cu care a lucrat şi despre experienţele care i‑au modelat cariera.
Înconjurată de amintiri din platou, Ana‑Maria nu s‑a grăbit să spună „adio” definitiv televiziunii: a lăsat loc pentru „alte proiecte TV”, dar acum prioritatea ei e clară.
2. O vară de reset, cu bagajele pline
Vara aceasta a fost alta decât cele obişnuite: Ana‑Maria a alternat proiectele online cu vacanţe în Grecia, Dubai şi Franţa, timp în care s‑a bucurat de zile liniştite alături de soţul ei, în care au sărbătorit recent un an de la nuntă. Energia acestor călătorii i‑a oferit răgazul de care avea nevoie înainte de etapa nouă.
Relatarea despre vacanţe nu e doar un episod glamour: e şi un simbol — o femeie care se hrăneşte din călătorii pentru a reveni mai puternică, gata să construiască proiecte care o reprezintă. Ana‑Maria mărturiseşte că s‑a întors acasă cu bateriile încărcate şi cu planuri clare.
Şi viaţa personală e liniştită: căsătoria ei rămâne „o confirmare” a unei relaţii construite solid — cu respect, comunicare şi planuri comune, dar şi cu răbdare când vine vorba despre un copil, la momentul potrivit.
3. Online-ul — terenul pe care vrea să îl cucerească acum
„Momentan mă concentrez doar pe partea de online. Îmi place să fiu activă în zona aceasta, să creez conținut”, povesteşte Ana‑Maria, declarând clar direcţia exclusivă a următoarelor luni. Transformarea din prezentatoare TV în creator de conţinut nu e o fugă din showbiz, ci o alegere strategică.
În prezent, vedeta spune că îşi gestionează singură mare parte din activităţile online: produce, postează şi negociază în funcţie de proiecte, colaborând punctual cu video‑editori sau cameramane atunci când e nevoie. Este în căutare de o echipă stabilă care să‑i înţeleagă viziunea pe termen lung.
Ana‑Maria nu închide uşa televiziunii — doar o suspendă, pentru a pune energia în proiecte care să o reprezinte în online, dar rămâne deschisă la provocări „care o inspiră”.
4. Păstrează legături, nu regrete

Despărţirea profesională nu a adus prăpăstii în relaţiile ei: Ana‑Maria spune că a rămas în relaţii foarte bune cu colegii de platou, inclusiv cu Bursucu’ şi cu Fly Project, oameni cu care a împărţit ani şi amintiri. Respectul şi prietenia rămân mai presus de schimbările contractuale.
Despre familie vorbeşte cald: mama ei e „sprijinul constant”, cele două sunt aproape şi chiar au mers împreună în vacanţe, iar căţeii sunt răsfăţaţii casei — grijă preluată, uneori, de mamă când Ana‑Maria a fost plecată.
Cât despre emisiunile‑provocare, vedeta mărturiseşte că o tentează Asia Express sau Power Couple, în vreme ce formatul Survivor nu i se potriveşte: vrea aventură, dar pe ritmul şi limitele ei.
5. Viitorul: colaborări, branduri și… surprize
Ana‑Maria vorbeşte despre dorinţa de a colabora cu branduri şi iniţiative care rezonează cu valorile ei, dorind proiecte care să o aducă mai aproape de comunitatea online pe care o construieşte. Direcţia e clară: autenticitate înainte de toate.
În acelaşi timp, ușa televiziunii rămâne între‑deschisă: nici ea nu exclude revenirea în casele telespectatorilor pentru proiecte care au sens şi energie, dar acum prioritatea este reconstrucţia pas cu pas a propriei imagini pe online.
Practic, planul ei arată ca o hartă cu două direcţii: consolidarea identităţii în mediul digital şi rămânerea atentă la oportunităţi TV care să vină când ea va fi gata — o strategie de carieră construită cu responsabilitate şi fler.
După 14 ani în lumina reflectoarelor de la Kanal D, Ana‑Maria Barnoschi nu pleacă în şoaptă: pleacă pregătită, cu bagajul de experienţe la vedere, cu o direcţie clară — onlineul — şi cu inima deschisă pentru proiecte care o vor provoca şi o vor reprezenta. Rămâne de urmărit dacă, peste câteva luni, vom vedea o revenire la televiziune sau o transformare definitivă într‑un creator de conţinut cu stil şi personalitate.